מקצועיות, יושרה ויחס אישי
המשרד נותן מענה של 360 מעלות בכל הנדרש ללקוח בכדי להגיע להצלחה.
בין השירותים המסופקים למיוצגים (רשימה חלקית בלבד):
בניית האסטרטגיה התקשורתית.
ייעוץ תדמיתי ומיתוג.
יזום פעילויות למינוף תקשורתי.
קשר ישיר ועבודה צמודה מול
גופי המדיה (טלוייזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל).
ניהול משברים ותגובות בזמן אמת.
שירותי ניו-מדיה מקצועיים בדגש על תחום התרבות והאמנות.
השירותים שחברת H.K.C מעניקה
אסטרטגיה שיווקית, ניהול, מכירות ופרסום
אסטרטגיה שיווקית, ניהול, מכירות ופרסום
פיתוח אסטרטגיה שיווקית שתעסוק במיצוב הארגון, בתכנון תמהיל שיווקי, בהקמת מערכי שיווק ומכירות, ביצירת תכנית שיווקית ובהגדרת יעדים קצרי טווח וארוכי טווח. במסגרת הייעוץ העסקי תיערך בחינה מדוקדקת של המצב הקיים על כל המשתמע מכך ותגובשנה המלצות לייעול, לשדרוג ולהגדלת רווחי הארגון. כמו כן, השירותים שפוקוס מעניקה: תחתור לחבר את הארגון ללקוחות אסטרטגיים באמצעות יצירת שיתופי פעולה אפקטיביים ותפעל להקמת מחלקות המכירות, המנויים ומועדוני הלקוחות ולניהולן ביעילות וברווחיות.
אסטרטגיה תקשורתית
אסטרטגיה תקשורתית
גיבוש ובניית אסטרטגיה תקשורתית שתכליתה לשרת את מטרות הארגון וחזונו. היא תכרוך בתוכה מיפוי מעמיק של השדה בו פועל הארגון ובניית תכנית פעולה ברמה הטקטית, תוך גיבוש וחידוד מסרי העוגן, קביעת יעדים תדמיתיים, פילוח ואפיון קהלי היעד, פירוט הצעדים בערוצי התקשורת השונים וכדומה. הפעילות התקשורתית תותאם לסביבת פעילות הארגון באופן מדויק וממוקד על מנת להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים.
יחסי ציבור
יחסי ציבור
יחסי ציבור: יחסי ציבור הם חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה התקשורתית של הארגון ומשלימים את זרוע השיווק והמכירות. הצלחה בתחום זה עשויה גם לצמצם את התלות והצורך בפרסום מסורתי. לפני כל פעולה טקטית שננקטת בתחום היח"צ – הפצת הודעות לעיתונות, מפגש עם עיתונאים ותדרוכם, יוזמות תקשורתיות, ראיונות עם אנשי הארגון, מסיבות עיתונאים וכו' – יש להגדיר את היעד באופן מדויק וברור לכל ולבחון כיצד הוא משרת את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של הארגון. על מנת להצליח בתחום זה נדרשים יצירתיות, מקוריות ואמביציה, סדר וארגון בפעולות היח"צ והכנת הפרזנטורים של הארגון באופן יסודי לקראת ראיונות בתקשורת. הללו למעשה מהווים את חלון הראווה של הארגון והם פניו וקולו.
קידום ברשתות החברתיות
אסטרטגיה תקשורתית
הרשתות החברתיות הן כלי התקשורת הבלעדיים של הארגון, וככאלה יש לנצלן בצורה מיטבית לצורך קידום היעדים והזרמת הטראפיק לאתר האינטרנט. כלי זה מאפשר לארגון להעביר את המסרים והתכנים החשובים לו ישירות אל קהלי יעד ממוקדים, ללא מסננת וללא תלות בשיקולי מערכת תקשורת כזו או אחרת. שימוש נכון ויעיל בכלי השיווק הדיגיטאלי יאפשר לארגון להיחשף לקהלי יעד חדשים, יוביל לצמצום התלות בפרסום מסורתי ויגדיל את היקף מכירות. תהליך הקידום יתבסס על נתונים ומידע שנאספו עד כה על הלקוחות או על קהל היעד הרלוונטי וישאף כל הזמן להגדיל אותו ולהגיע לקהלים חדשים. במידה ואין היסטוריה שכזו, יתחיל התהליך משלב העלאת המודעות וההיכרות הראשונית של הציבור עם הארגון ועם המוצרים או השירותים שהוא מעניק ויצירת תוכן מעניין ואיכותי בעל ערך, תוך הדגשת הייחודיות והיתרונות והתאמת המסרים לכל קהל בנפרד. הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשות הארגון שימושיים ביותר, ערכם רב ויש להם השפעה מהותית על מיצוב ומיתוג הארגון, כשעלות ההשקעה בהם נמוכה יחסית.
הקידום ייעשה בפלטפורמות הבאות: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב וטוויטר.