חזרה לתרבות לאחר משבר הקורונה

בשנה האחרונה הגיע בהפתעה וירוס הקורונה וכתוצאה מזה, כל תחומי החיים ובעיקר חיי התרבות נסגרו. אולמות, מופעים, הצגות, קונצרטים, תערוכות – לא התקיימו.
לקראת יולי יש כבר אישור לפתוח אולמות עם הגבלים ואיסורים, כמובן אולמות לא מלאים עם תקנות שמירה על מרחק בין כסא לכסא.

איך מתחילים להניע גלגלים ולעבור מסטגנציה להילוך ראשון שני והלאה?

איך מייצרים רווחיות באולמות חצי ריקים?

איך מגייסים לעבודה משולבת בסינרגיה עם כל מחלקות מוסד התרבות – מכירות, שיווק, ארט, יחסי ציבור, פרסום ועוד?

איך מתחילים מחדש ליצור תרבות אחרי נתק של שנה ?
רוצים לקבל תשובה –

אז מה כדאי וחשוב לעשות כדי לנצל את זמן המשבר לעשיה, וייעול המערכת?


– חקירה ניתוח והבנה של צורת הניהול, התקשורת ודרכי הפעולה במוסד
– ישיבות עם כל מנהלי המחלקות של המוסד להבין איך הם רואים את תפקידם ומה הצרכים שלהם
– בניית אסטרטגיה ותוכנית אומנותית ושיווקית לשנה הקרובה
– מומחה לשיווק דיגיטלי שמעלה תכנים יומיים על פעילות המוסד
– איש יחסי ציבור מקצועי שמלווה את המוסד באופן קבוע ודואג לחשיפה אינטנסיבית של מוצרי התרבות לפי קהלי יעד מדוייקים

ח"כ חילי טרופר נתן אור ירוק להשיב את התרבות
וכעת כולנו מייחלים לכך שמה שהיה הוא שיהיה, ואף יותר. איך חוזרים לעבודה , במה משקיעים את המשאבים, איך מטפלים בקהל ומשכנעים אותו לשוב לאולמות?
השאלות האלה מורכבות ומצריכות חשיבה יצירתית ואסטרטגיה תקיפה . על מנת לתת פתרון לכל אלה ובעיות נוספות שיתעוררו בתקופת קורונה ופוסט קורונה בנינו עבורכם את שיטת טיפול השורש לתקופה בקורונה
טיפול שורש לתקופה הקורונה היא שיטה המאפשרת למוסד תרבות לשוב לעבודה בצורה הדרגתית אך מהירה ויעילה במינימום הוצאות ומקסימום הכנסות.

ממה הוא מורכב?

1. טיפול במרכיב בפסיכולוגי (חרדות ופחדים מהידבקות) של לקוחות באמצעות התקשורת – כלי של יח"צ הוא כלי זול מצד אחד אך מצד שני מאפשר לאירגון לדברר החוצה את מטרותיו ואת תכניו בצורה יעילה ומדויקת. במינימום זמן ומאמץ אתם נמצאים בקשר רציף עם הלקוחות ובונים אסטרטגיה תקשורתית ושיווקית.

2. טיפול בלקוחות קיימים – איך גורמים ללקוחות לשוב ולצרוך מחדש תרבות , איך מעמיקים קשר עם לקוח.

3. הגדלת הכנסות – טיפול במחלקת מכירות.